Ma³e p³ywaj±ce ZOMBIE
Larens88
2011-09-18 04:08:17 UTC
Siema, kojarzy ktoś nazwe takiego małego dinozaura co na wolności pływa w
kałużach (nie spotkałem nigdy) dorasta do kilku cm. i żywi sie odpadkami
(taki wodny karaluch). Widziałem swego czasu n allegro do sprzedania w
postaci....... woreczku z piaskiem w którym są jaja tego "czegoś" Pozdro i
Dzięki :)
Andrzej R
2011-09-18 05:54:49 UTC
Post by Larens88
[...]
Poszukaj pod hasłem Przekopnica wiosenna (Lepidurus apus), może akurat o to
Ci chodzi. Jest jeszcze Przekopnica właściwa, ale wiosenna jest większa.
Pozdrawiam
Andrzej

PS.
Jeżeli faktycznie chodziło Ci o Przekopnice, to one raczej pasują na
grupę akwarystyczną a nie terrarystyczną:-).